Thursday, July 15, 2010

peribadi atau tatapan umum?

aku masih berkira2 samada mahu link kn blog ni ke fb atau x. tp hati aku kata 'jangaaaaannnnnnn....'.. cukup2 lah kau expose diri kau di fb.. xkan xnk simpan ckit utk diri sndiri kn?? btul3.. kdg2 apa yg aku ingin coretkan disini lebih ditujukan kpd diri sndiri. psl follower?? aku xkisah sbnrnya org membaca catatan ini.. lg rmai lg meriah.. cuma utk link kn ke fb.. ohh noooo... biarlah ku simpan sdikit rahsia di sini..

bknlah kedekut dgn rahsia hati ni.. tp aku cuma xmahu ada yg slh sangka.. mungkin apa yg akan aku tulis akan menyebabkan seseorang terasa.. ataupun buruk sangka dgnku..

apapun.. pd my follower.. trima kasih krn mngunjungi blog sy yg huduh ini.. msih blaja2 mgodek2 blog ni..hihi..
Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...