Wednesday, March 28, 2012

jaga diri baik2 tau? jangan demam, jangan sakit-sakit, jangan sedih-sedih..



lama dh x chat.. rindu nk smbg..
nak dgr sendiri khabar berita dia dari dia sendiri

buka handbag, ambil hp
klik menu pilih mesej
taip mesej...'salam, buat ape tu?'
then pilih nama dia dari senarai contact.

SEND / DELETE

1 - 2 minit fikir....

*delete mesej*

simpan balik hp dlm handbag.
*sigh*
lupe. kan dh janji xnk ggu lg?
rindunyer :'(

risau dia tak balas.
nak chat fb dia tp nak start dulu segan.
asyik aku saja yang beriya-iya :(

I saw you, but i can't reached you,
I heard you, but i can't talk to you,
But i'm always look after you without you knowing...


akak rindu sangat kat adik :(

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...