Tuesday, May 8, 2012

rasa nak nanges T_T

              dia sakit lagi. 2 minggu lepas pun macam tu. risau sangat. sebab dia bukan jenis yg senang sakit. rasa bersalah sebab tak dapat nak jaga dia. nak buat macammana.. kami jauh :(
               rasa rindu pun ya.. rindu yang sampai rasa sebak dalam dada. rindu yg teramat. sampai bila akan kami macam ni? 3 bulan lagi akan di ijabkabulkan. agaknya bagaimana perasaan masa tu? mesti lagi seksa kan sebab berjauhan?

               sayang, jaga diri elok-elok. makan ubat tau? maaf tak dapat jaga abang.. selalu jaga diri.. hurmmm.. ina rindu abang. sgt sgt sgt :(

note : keputusan pindah hanya dapat tahu lagi 2 minggu. moga2 segala doa akan dimakbulkan. walaupun terpaksa tinggalkan org2 muar, tapi saya tahu bahagia saya ada di sana.. :)



Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

2 comments:

  1. bestrong,babe.
    insyaAllah semua akan beransur baik.

    ReplyDelete
  2. makin dekat hari, rasa rindu tu makin berlainan.. selalu rasa sebak :(

    ReplyDelete

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...