Tuesday, March 15, 2011

bakal syurga kita...

                  aduhai......... barai poket! lebur rm1800 untuk set katil. nak tgk. cm kt bwh ni la lbey kurg. aku mmg dh lme sgt minat set katil bertiang :)

td bli set katil = katil + almari 3 pintu + meja solek



tapi majlis tunang nnt nak hias camni, atau



camni.... cun x? yang mana best?

            tadi ade yang murah, tapi tak lawa. rm899 jer. aku pikir, nak puas ati ker nak yang murah. last2 aku pilih yang cam kat atas tula. biar puas ati walaupun sbnrnyer dh over budget. huhu.... banyak dah belanja keluar untuk majlis tunang nanti... belum masuk barang hantaran, tapi hati puas sebab dapat beli yang diidam2 kan selama ini.... hehehe ~ 
          semalam pon btungkus-lumus cat bilik bsama dengan mak dan adik. penat gak cat bilik nih. tapi hati bahagia bila memikirkan di sinilah syurga kami nanti. tak sabar nak kawen! :p bahagia sangat rasa... :) ouh kipas siling tak beli lagi... berape agaknya yang kuar nanti? tadi bincang pasal katering pulak..... pening2... baru majlis tunang, belum  kawen lagi.. tak pe la. masih ade banyak masa. yang penting arini sangat happy kerana dapat katil idaman ;)

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...