Saturday, October 8, 2011

fasa-fasa terakhir hidup

umur dah hampir 26 tahun. rasanya hanya beberapa fasa hidup lagi yang belum aku capai..

  1. berkahwin (insyaAllah hujung tahun depan)
  2. ada anak ( si dia kata nak 7 orang. ouh mak guard! haha.. aku teringin nak anak kembar.. macam dia. cuma kembar dia meninggal masa baby.. )
  3. sambung master (kalau kuat semangat sampai phd)
  4. ada rumah sendiri (teringin rumah kampung. ada halaman cucuk tanam, kolam ikan.. kebun :)
  5. jadi tutor / pensyarah (rasanya lepas ambil master la. target 10 tahun lagi)
  6. pencen (lagi 32 tahun.. peh!)

ada 6 perkara saja lagi. nampak sikit tapi susah dan mengambil masa untuk ditunaikan. semoga umur aku panjang dan tiada halangan untuk peroleh semua itu. ameen. moga dipermudahkan. :)

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...