Monday, October 24, 2011

Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang


lagu tema my birthday.. 16 okt yang lalu. suka giler lagu nih!

* dah tak ada yang nyanyikan lagu ni live untuk aku tahun ni, sebab dia dah berkahwin dan ada isteri. bakal menimang cahaya mata tahun depan. aku doakan kebahagiaan kau, kawan :) aku ada ceritakan pasal dia di sini.
*dengan rasa tak malunya, minta adik tujukan lagu ni dalam fb masa hari jadi sebab dia malu nak nyanyi. well, besday girl  boleh minta atau buat apa sahaja kan masa hari jadi? haha.. seronok betul bila dia tunaikan permintaan :)
* my love masih tak hafal lagu ni. ala sayang, bila la agaknya boleh nyanyikan untuk ina ni? haha :)
* tua sudah rupanya. tapi perangai tak matang-matang kan? :p

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...