Tuesday, October 4, 2011

Tahniah adik!

               khamis lepas (29 sept) adik mesej beritahu dia berjaya dalam interview aritu dan dapat uitm arau, perlis. dah agak dah mesti dia dapat. dia akan mendaftar 16 nov nanti. sebenarnya lama dah tak sembang dengan dia sejak aku tutup fb tu. rindu gak la. rumah 3 minit jer. haha. apa pun gembira untuk dia, akhirnya dia akan menjadi seorang mahasiswa, walaupun dia teringin masuk uitm jengka, tapi sekurang-kurangnya dia dapat kos yang dia suka.. sains sukan. akak gembira akhirnya hasrat jijie nak msuk uitm kos sains sukan tercapai.
             semoga dia selamat dan berjaya di perantauan nanti. walaupun tak ada geng, akak tau mesti jijie senang dapat kawan kat sana. everyone will love you, believe me. especially girls of course! hehe.. selamat menempuh dunia universiti! jaga diri adik elok-elok tau? miss you.


+ and bestfren dia a.k.a kembar jijie pun dapat uitm tapi di jengka. akhirnya terpisah juga kembar siam tu. haha! berkepit jer.. 
+ teringat pesan  terakhir dia sebelum aku tutup fb.. "jangan cari adik angkat lain lagi"
hee. dun worry lah! :))



Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...