Sunday, January 30, 2011

prosperity chicken McD, blackforest cadbury choc n tiramisu cake :)

       hahahaha : )
      mode : happy dan bahagia..


              arini nak cerita pasal adik angkat tersayang.. akhirnya setelah sebulan minta dan malu-malu nak datang ambil, dier datang gak khamis mlm jumaat ke rumah. hahaha. eh berani dah sembang ngan akak kn? nice!
           memang rezeki dier. kebetulan aku ade buat tiramisu cake dan beli prosperity burger tu. seronok sungguh dier terima makanan tu semua.. :) awak hepi, akak pon hepi. i luv to see u smile. :))
         dan terasa sangat terharu bila dia membuat 1 post psl choc dan aku dalam fb dier.. hehe... love u so much adik! hehehe... terasa makin dekat dan mesra dengan dier. ouh! ada yang jealous dengan perhubungan kami. kawan dia sendiri. sibuk ambil tahu dan bertanya pasal kami. alahai.... rimas aku dibuatnya.
          most of all, sbnrnya seronok sbb kwn2 dan anak murid di sekolah suka sangat kek tiramisu yang aku buat tu! yeah~ hahaha. nak resepi ker? aku amik kat sini. sangat-sangat senang dan mudah! selamat mencuba ya!

p/s : my bf tau yer psl adik angkat ni, dan dia xkisah... ouh~ love u baby!
     

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...