Monday, April 4, 2011

hari minggu yang indah

dia turun muar :)
            rasa yang tak dapat digambarkan. happy, terharu, bahagia, bercampur-baur. betul2 macam fairytale. lame sangat tak keluar berdua. dari bulan januari kot. ade sahaja aral yang melintang.

SABTU
12.00 tgh ~ die selamat sampai ke muar. die checked in hotel dulu, sbb aku ade sekolah ganti.
2.15 ptg ~ bawa dia makan tengahari. suka tengok dia makan. berselera.
3.00 ptg ~ bergerak ke batu pahat. p jakell n gulati's tgk baju nikah. walaupun xde hasil, tapi happy sbb dapat bersama dia.
8.30 mlm ~ makan malam di sabak awor. sian dia, teringin udang goreng butter tapi orang tu tak reti masak, huhu~ sabar jer la..
10.00 mlm ~ p uptown saje jalan2... tak tau nak bawa dia ke mana malam2 kat muar nih.
11.00 mlm ~ hantar die balik hotel. aku? balik umah la.... takkan tido same plak :p

AHAD
9.00 pg ~ bw dia p makan nasi ayam kemboja. dia suka sangat sup ayam. siap minta tambah. mujur lah dia jenis tak berkira. semua dia makan. macam aku juga la... haha
10.00 pg ~ jalan-jalan di pasar tani. ni lagi satu persamaan kami. suka pegi pasar. haha! walaupun tak ada apa nak beli, tapi memang best jalan-jalan kat pasar.
11.00 pg ~ cari baju nikah di k-mall, muar. akhirnya berjumpa. set baju siap lelaki dan perempuan = RM250.   aku terus rembat! mana nak dapat lagi baju nikah siap dengan harga begitu. kalau kain ela sahaja, dah RM350. kira untung la dapat cari yang siap. nanti tak payah risau nak upah jahit lagi.
1.00 ptg ~ pg ayer keroh melaka. ade sale kat mitc melaka. saje cari bahan hantaran kalau ada mana-mana yang berkenan. walaupun sesat, tapi seronok! haha
3.30 ptg ~ pg jaya jusco melaka. dapat tuala dan t shirt sbg hantaran. sebelum naik, aku singgah beli sotong goreng tepung. haha~ time balik die pulak yang borong sotong goreng tu! malam tu kenyang makan sotong goreng jer!
8.45 mlm ~ mkn malam di muar. order 10 cucuk satay pon tak abes. kenyang dengan sotong goreng tepung.
9.30 mlm ~ tak tahu nak menghala ke mana. pegi giant. dia belikan purse. thanks luv~
10.30 mlm ~ hantar dia balik hotel. terpaksa balik awal, esoknya aku sekolah... nanges2 mase drive balik umah, sebab sedih berpisah dengan dia esok, sampai tak perasan lampu kereta lupa nyalakan. nasib baik tak jadi apa-apa!

arini (ISNIN)
8.45 pg ~ abis jer kelas, terus aku keluar ambil dia kat hotel. dia checked out. pg sarapan pagi. kesian dia, rupanya pukul 4 pagi baru tido sebab repair my handphone. sian sayang.... :(
9.30 ~ sampai ke stesen bas muar. tunggu bas dia. mood mase nih sedih sangat. dah meleleh-leleh air mata. hurmm... 2 bulan lagi la baru jumpe lagi. rasa nak ikut dia balik.
1.15 ptg ~ dia sampai klang. alhamdulillah~ dia selamat sampai. aku menanti pertemuan seterusnya. rindunya pada dia, walaupun baru pagi tadi dia balik.

odw pulang ke sekolah semula, aku cuba kumpul sisa-sisa kekuatan untuk terus bertahan di sini. aku dah penat. 


terima kasih sayang sebab sudi susah payah turun muar demi buat ina gembira. tak ada insan lain yang sanggup susah payah demi ina seperti yang abang buat. i luv you so much.


"Coz you bring out the best in me, like no one else can do. 
thats why i'm by urside, thats why i love you"













Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...