Sunday, April 10, 2011

kehilangan..... rindu nisa n kak huda :(

dah lama nak buat entri psl nih..... tp tak ada idea.

               sabtu minggu lepas adalah hari terakhir 2 kawan baik aku di sekolah. sebab? tetibe diorang di tukarkan ke daerah lain, sorang kat senai, sorang lagi kat pasir gudang. sian sgt kat diorang. tu lah nasib GSTT. main campak jer kat mana-mana. dalam 2 weeks kena cari umah sewa, urus kn ptukaran, bukan dekat ok muar - senai. dah la kena ke jb dulu nak pg ker JPNJ untuk urusan tu. sian sangat.
              aku sangat-sangat terasa. sedih, tension, emo semua bercampur-baur. selama ni kalau aku tertekan, ade gak diorang berdua tu nak teman keluar ker, tempat aku luahkan perasaan ker. sekarang? mati aku. bukan tak ada kawan lain. tapi yang lain semua dah kawin. takkan aku nak ajak pegi ronggeng-ronggeng plak. aku dah rase patah semangat. sangat down. sedih giler. 
             makin sakit jiwa aku nanti. mujurlah sabtu minggu lepas si dia turun muar. kurang sikit tension. aku sangat2 rase sunyi dan sepi kat muar nih. tanpa orang tersayang. semua yang aku sayang jauh dari aku. semoga aku sentiasa diberikan kekuatan diri untuk teruskan hidup dan bekerja dengan lebih baik.


           mungkin orang nampak aku kebal. orang nampak aku biase. tapi dalaman aku sangat rapuh. aku dah penat berdiri sendiri. kadang-kadang nak juga bersandar pada bahu orang lain. aku penat hadapi semuanya sendiri. berilah aku kekuatan....



Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...