Sunday, June 19, 2011

pergh! xpe2... haha ;)

"akak... adik nak pindah ke jb"
                    pergh! menyirap jer aku baca komen kat fb die mula-mula tu.... sampai hati dia tak beritahu aku dulu. sakit hati, terasa  sangat dengan perbuatan dia. aku tahu pon lepas kawan dia tanya dia di wall. pergh! tak hengat betul apa yang aku rasa masa tu. aku tak kisah la dia nak pindah ke bulan pon, tapi kenapalah tak beritahu aku kan? hati masa tu sangat-sangat la sakit.
                  so, dengan berkobar-kobarnya aku tulis mesej di fb dia, dengan penuh perasaan tak puas hati aku luahkan la kan. tapi esoknya dia dengan selamba buat tak tahu. macam tak ada apa-apa berlaku, elok jer komen status aku. dalam hati aku.. " eh budak ni, dah la tak balas mesej aku, boleh lagi tanpa rasa bersalah buat tak tahu jer. memang nak kena nih! " aku pun bg lagi mesej cakap kenapalah dia tak beritahu aku kan? 
                 sembang punya sembang rupanya itu semua lakonan semata-mata!! cessss...... macammana aku boleh terkena nih? malu memang tak tahu nak cakap kan. yela, macam-macam aku marah dia. mujurlah dia dah tak sekolah sama. hahaha. dia punya gelak (walaupun dia tulis jer) aku rase malu betul. pergh! lepas tu ape lagi, sakan la dia mengusik aku. katanya sekadar nak kenakan kawan-kawan dia, sekali dengan aku-aku pun same terkena....... cesss!!

see? kan dah malu sendiri..... :p

moral of the story : jangan cepat melatah... ahaks!


Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...