Friday, March 4, 2011

ajaibnya seorang ibu itu..........

          sbulan tak balik kg buat hati aku meronta2 nk balik.... so last week aku blik mbawa bsama-sama kepala otak yg bserabut dgn masalah yg aku tak tahu apa.... tp amazing nya pjalanan 6 jam tu aku tak terasa... seronoknya macam balik raya! haha..... ;)
             smpai jer umah, lihat wajah2 kesayangan.... mak dan abah... otomatik msalah ilang wpun sbnrnyer tak setel lg... ajaib kn? apa lah yg mak baca2 smpai lihat wajah dia jer dh bt hati tenang n otak lapang... home sweet home!
             apetah lg dpt jmpe kucen tsayang, si tompok... alahai... meliuk lentuk dia tgk aku blik... maybe die pon rindu aku sbb lame x blik... hehe ~ serius! aku blik jer die sibuk golek2 depan aku. coz aku tau dia bukan fesyen cm kucen laen manje tlebey... die ni ala2 macho n garang tp pnakut.... hehehe~

ni mse bru bela dia 2 minggu... comot! pas mkn konpem kne tolong bsuhkn mulut dier! haha~

ni time dh 2 bulan jage dier... hehe ~ comey kn? dh pndai jge diri.... buang air kt bilik air. tp bilik air kne psg lmpu sbb die tkut gelap :p ~ apela..... ala... rindu la kt syg.... 

ni setelah 4 bulan jge die... sian die kaki tempang sbb kne gigit ngn kucen liar. tp baeknyer, die dh x brani kuar umah! haha ~ sian anje!


               5 tahun di perantauan buat aku muak dgn semua tekanan. bukanlah semuanya tak best kat cni.... tp aku dh x larat hadapi semua ini seorang diri... ~
Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...