Monday, March 7, 2011

jeles ek? hahaha~

            mula2 memang geram. tapi lama2 pikir, kelakar! camni citenyer.... arini aku lalu satu kelas f5 utk ke kelas aku. tetibe tdengar suara sumbang memerli, mengusik aku, " phewwwiit! adik, adik, adik... "  ~ diikuti dengan gelak ketawa. mase tu mmg panas ati, tapi memikirkan yg mengusik tu bdk x ckup akal lagi.. aku biarkan jer la... ouh jeles ek cikgu x pilih korg sbg adik angkat?
          errr.... konpius ker? haha ~ sape2 yang tak tahu... sila bace kat sini atau kat sini. ni pasal ex-student aku yg aku panggil adik. kire adik angkat lah. jangan salah faham ek, xpernah sekali pon keluar bersama, hanya sembang2 di fb. walaupun ada no hp masing2, xpernah sekali pon calling2.. kdg2 msj kalau ade hal penting. serius ni, aku tak tipu. lebih byk bhubung di fb. kalau x o9, xdelah sembang, faham? 
          berbalik cite arini, huhu....... serius kelakar! kdg2 aku rasa diorg nih tak anggap aku cikgu. cam kawan2 diorg jer utk dipermainkan, yang mengorat pon ade! (ni bukan cite perasan. betul2 jadi punya. adelah 2-3 org pelajar laki yang begitu).
          tapi tulah kan, budak2 sekarang, bkn mcm kita dulu, tak suka cikgu, tak tunjuk terang-terangan, ni siap jeling2, maki2, tengking2 cikgu lagi depan2! ~ ni pon bukan cite dongeng, aku yg alami. aku memang ade approve beberapa request utk jd frens aku dalam kalangan pelajar yg aku rasa ok. tp ade gak yg buat aku geram bila kat sekolah pon nk usik aku psl fb! pantang seh! aku tak mau campur aduk hal sk n luar. 
          tapi hal kecik sbnrnyer hal arini. hal budak2 tak ckup umur. hal jeles sbnrnyer. :p
tapi sebenarnyer kan......
hahaha ;)

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...