Sunday, March 6, 2011

aku yang GEMOKK dan TAK LAWA!

              ske entri tuh? huhu ~ ni bukan pasal rendah diri ke hape. aku redha dan happy dgn aku sekarang, biarlah orang kata aku chubby, gmok ker, berisi ker, hape ker... pedulik hape kn? haha ~ atleast kt mata si dia i'm the most beautiful woman in this world. klu tak, takkan dia pilih aku as his wife to be kan? ahaks :) ~ sgt suka kalau dia tenung dan pandang aku dgn sepenuh hati. rasa mse tu aku lawa sgt! *giler perasan!
           maybe ade hikmah kenapa aku tak lah lawa mana. biase2 jer. kalau lalu lalang pon xdelah sampai orang tertoleh2... huhu ~ dan penting xdelah orang nak kacau kan? haha ~ tak lawa, xde selera lah orang nak kacau :p ~
tapi biaselah, kdg2 hati terdetik, kalaulah aku lawa cam fazura ni? 
wah! berangan lbey. perhati btul2... dia mmg lawa kn? huhu

how sweet she is! i adore you lah, fazura :)

            aku teringat last 2 years kot, pakwe aku beriya2 tunjukkan keratan akhbar ade pic si liyana jasmay, katanya ade iras aku. what!! hahaha ~ tkejut aku... eloo syg, mn ade la ina selawa itu.... alahai ;)) ~ apepun tq  sbb abg sorg jer rase ina lawa... selain ayah aku la... ~ haha.
           tp kdg2 tpikir, kalau aku lawa kn, what would happen? maybe aku akan jd ego, blagak, tak sedar diri kot... haha ~ sian seyh pakwe aku nk tepis2 org yg nk ngorat aku. *perasan! ~ ala, aku kate KALAU kan? haha :p ~ sbnrnyer smpai skrg msey pelik dan takjub la pakwe aku bley sayang aku yang xcantik nih separuh nyawa... haha, kan syg? (ina tau syg tgh bce ni....) ~
          mcm la klu aku tpikir aku kaya, ape aku buat? haha~ lagi lah aku tak bpijak pd bumi yang nyata kot. haha ~ so, maybe sbb tu Tuhan bg aku rezeki sederhana ni, tak miskin, tak kaya. cukup2 makan pakai aku. mujurlah mak ayah aku tak pernah ajar aku mkn western food ker, fast food ker, mkn hotel ker, pakai baju branded jer ker or bli kn barang kemas... huhu~ biase fast food yg ade kt kg aku kfc jer pon. (yer, aku org kg jer ;p)~ 
         alahai bulan 6 nih nak tunang dh, lbey tepat 11/6 nih. huhu ~ badan msey chubby, macammana nk pkai baju lawa2 nih? walaupun aku gembira dgn hidup aku sekarang, demi nampak cantik mse tunang nih, kne diet la cmni.... huhu ~ eh bile nak stat senam robik nih? dari tahun lepas rancang, tak menjadi2 lg. haha :p
         eh tapi kan aku bkn nak perasan, ade gak beberapa org syok ngn aku.. haha ~ pelik kan? tulah mksud peribahasa inggeris, the beauty is in the eyes of beholder. kecantikan tu subjektif. bila dah cantik budi bahasa, cantik peribadi, otomatik org nmpk cantik luaran.. chewahh! aku tak la kate aku baek. tp AGAK baek la :p ~ dia org kate, diulangi DIA ORANG YANG KATA... ade suka aku sbb aku independent gurl, tak bharap dgn sape2 utk lakukan kerja, selaen lemah lembut n baek hati (eloo.. tak kenal aku lagi btul2 tu... aku xla lemah dan lembut mana.kdg2 kasar cm laki. klau x, xdela arwah atuk kate aku ni jantan separuh :p) dan ada gak suka aku sbb aku org jawa... lol! :p~ see? xde pon sbut psl cntik kn? haha :p
          so, terima jer la diri tu camner. akan ada orang yang hargai diri tu. kan kita ni diciptakan berpasang-pasangan. jgn putus asa jika tak jumpa lagi jodoh/pasangan.... juz be urself, coz u r amazing. layan lagu bruno mars nih, bebeh!

pakwe aku slalu kata kat aku cm dalam lagu nih. i'm so lucky to hv u by my side :)

         

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...