Sunday, March 6, 2011

aku dh PENAT, aku dh BOSAN!

sometimes i juz shut down myself and sit alone in my room
coz i dun know how to solve the problem
coz sometimes i really dun know what the problem it is!
          
            tahun  ni aku rasa aku macam tak ada motivasi untuk mengajar. tak tahu kenapa. mungkin faktor pelajar yang makin nakal dan kurang ajar, buat aku muak. teringat kesilapan bodoh yang aku buat. aku tahu aku tak patut merungut dengan rezeki ini. tp cabaran hebat menjadi guru pada hari ini buat aku saket otak!
         aku tak boleh banyak sangat luahkan pada org tsyg, apatah lagi  dlm fb aku. nanti di kata aku mudah merungut, tak bersyukur plak. kat sini jer la tempat yang aku rasa orang yang aku kenal tak tahu apa sebenar dalam hati aku. sebab tu lah aku tak nak bagitahu sapa2 pasal blog nih. kalau diorg jumpe pun, kira nasib baek la.
         kalau aku susah hati dan amat tertekan, biasanya aku akan bawa kereta jauh2, sorang2... mmg bahaya, aku tahu. bahaya bawa kereta dalam keadaan tertekan. tapi aku tak tahu nak buat ape dah. sume aku kena telan sorang2. aku dh penat hadapi semua ini sendirian. kalau aku dekat dgn famili, walaupun aku ada prob, at least hati aku senang sbb ada famili aku...... :'((

NAK MINTA PINDAH!!!!!!

        dan yang paling best, aku maybe kena lebih banyak kelas seni pasni sbb satu2nya cikgu seni sk aku akn ditukarkan ke sk rendah. OMG!!! aku tak pernah kisah diberikan subjek laen, tapi janganlah pend seni! aku tak ada bakat lgsung. selalu blur dalam kelas. aku takut aku akan ilang major aku. sia2 4 thun aku blajar how to teach english in university :((  ~ bukan ker cg english kurang sekarang nih? (sk aku jer yang tlbey cg bi) ~ antar la aku ke mana2 asal kan aku tak perlu ajar seni lagi!!!

FED UP seyh!!!!

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...