Tuesday, May 17, 2011

checklist hari pertunangan *update version!*

ni update version daripada post aku yang lepas....

cincin idaman.. rasa-rasa boleh dapat tak? haha

senarai hantaran dari pihak aku :
  1. baju nikah - done!
  2. kain songket - done!
  3. sejadah - done!
  4. kasut / jam tangan / minyak wangi - xtau nak bg mse tunang or mse nikah
  5. bunga rampai - ganti dengan potpuri - done!
  6. kek - asmah sponsor.. thanks dear ;) - done!
  7. ayam golek / ayam rendang - mak anjang sukarela buat.. hehe - done!
  8. pulut kuning n telur rebus - mak masak
  9. bunga gula - rase nak ganti dengan coklat cadbury jer..

  • back up plan : coklat rice / cupcake / apam polkadot
Persiapan majlis :
  1. hiasan katil - mak dah beli. cadar pakai cadar mak jer... bunga katil tak buat lagi!!
  2. hiasan bilik - langsir mak tengah jahit. karpet beli nanti
  3. katering - done!
  4. kudapan - minta mak anjang masakkan kek coklat lembab..... yummy!!
persiapan persalinan aku : 
  1. baju tunang - done!
  2. tudung - done!
  3. veil - done!
  4. make up - done!
 *makin dekat hari, aku makin gemokk... haha!

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...