Wednesday, May 18, 2011

kepala aku KUSUT!!

maybe kot ade kaitan dgn "bendera merah" yg aku dapat arini. 
giler byk perkara yang akan berlaku dalam hidup aku dalam masa terdekat ni.


  1. tadi tuan rumah bagitau, suami dia nak duduk sini (rumah sewa) aku, jadi aku kena berambus keluar la.. aduhai.. giler malas nak pindah randah ni. kena cari rumah sewa lain secepat mungkin.
  2. 25mei ni tau keputusan pindah sekolah. entah dapat ke tak aku tak tahu. macam tak dapat jer. kadang-kadang aku harap sangat aku dapat. kadang-kadang aku harap aku tak dapat. entah apa-apa aku ni.
  3. 4jun ni aku nak tunang (ni berita yang buat aku keep on smiling). tapi serabut gak. giler banyak perkara tak setel lagi.
  4. mujur tadi dapat lepaskan diri dari perkampungan akademik sekolah yang akan diadakan pada 29 - 31 mei. aku bagila alasan aku nak tunang..... hehehe
  5. eh! baru 4 benda. kenapa aku serabut sangat nih???
SENGAL

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...