Sunday, May 1, 2011

what a beautiful day!

hari ni seronok sangat! sebab?

lebih kurang macam ni lah baju yang aku beli tadi.
 1 set ngn kain + selendang = rm159

  1. dah dapat cari baju tunang yang cantik! walaupun tak dapat baju plain pink, tapi xpela.. okla dapat beli baju kebaya ungu tu... hehe ~ hopefully nampak cantik masa hari pertunangan tu.. :)
  2. dapat keluar dengan nisa, setelah hampir 3 minggu kot dia pindah sekolah. thanks to her sebab sudi temankan aku keluar cari baju tunang... hehe
  3. si dia sudi nak datang muar cuti sekolah ni untuk temankan aku drive kete balik kampung.. hehe ~ sayang kat abang!
  4. tadi beli donut j.co ~ tak larat nak makan. so bagi kat jijie jer.. hmm ~ lame x jumpe adik sorang tu..
  5. jijie tujukan khas lagu "cikgu ayu" kt fb lepas kawan dia terang-terang puji aku kt wall fb aku. haha ~ thanks dear ;) ~ aku tau die agak cemburu bila ade kawan buat camtu.. ;) ~ dont worry, awak sorang jer adik akak :)
tapi ade gak yang tak best..... macammana lah aku boleh lupe swimming suit aku tertinggal kat kampung! so tak dapat la nak pergi kelas renang malam ni...... hhuhuhu~

:: kepala sakit sangat. 4 hari non stop berjalan ::

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...