Monday, May 2, 2011

tak sukanya rasa macam ni........


bangun-bangun pagi jer aku dah termenung......... sedih.... :(
                 hari ini cuti hari pekerja. tapi aku tak rasa macam cuti pun sebab aku tak balik kampung. hati rasa sunyi jer. pagi-pagi dah menangis sendirian. Tuhan, pedihnya hati ini. rasa tak tertahan lagi hidup sendirian. semua insan yang disayang jauh. (tak banyak kali kan aku tulis pasal ni. tak pelah, tak ada siapa pon bace blog ni).
           aku tau ramai yang sayang aku. family, si dia, nisa, kak huda n jijie pon selalu bagi support. tp masalahnya semuanya jauh dari mata aku, tak ada yang dekat di sisi. sakit tahan sorang-sorang. aduhai........... bukan tak bersyukur tapi..
             tapi semua kesusahan ni buat aku lebih menghargai insan-insan tersayang. buat aku lebih sayang mereka. buat aku rasa betapa berharganya dia orang dalam hidup aku. lagi-lagi kalau dengar suara mak abah kat telefon. aku tau diorang pon rindu kat aku, tapi nak buat macammana, tuntutan kerja menyebabkan aku dah lama tak balik kampung. sabar yer hati, 3 minggu jer lagi.....
                   

Ya Allah, jauhkan aku dari berkeluh kesah......... :(



Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...