Thursday, May 5, 2011

kelas renang yang pertama setelah 2 tahun ~


seronok seh renang malam nih!
        kalau tak, kelas renang aku malam ahad lepas, tapi oleh kerana baju renang lupe nak bawa.. so aku postponed malam nih.... seronok! mula-mula agak susah. yang best aku boleh terlupa nak bawa google! damn!
           agak susah masa mula-mula tu.. nak belajar bernafas dalam air. dah la aku kena tutup mata masa renang.. huhu... setelah bertenang, baru boleh buat floating. arini belajar balik bernafas dalam air, floating, straight swim dan gerak kaki. akan datang akan belajar free style plak. excited! cikgu renang aku kate kitorg fast learner... hehehe.... aku pegi dengan tuan umah...
            so, sekarang tertunggu-tunggu next class... seronok! hurmm.... Alhamdulillah, aku rasa hati aku makin ok... tak adalah macam dulu. dah boleh senyum sendiri. tak adalah terlalu tertekan, semoga Allah memberikan ketenangan begini selalu pada aku. makin kita dekat dengan Dia, makin tenang hati kita kan? Aku nak belajar kurangkan berkeluh kesah.. kurangkan merungut... kecuali hanya pada Dia. semoga dia menerima dan mendengar kata hati aku. dan memilih untuk aku jalan terbaik.. ameen ;)

*penat seyh renang nih. dengan selamba nyer aku tak buat persiapan untuk observation esok. abes la aku nanti.
                     

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...