Monday, May 2, 2011

Doa di Jabal Rahmah

        
   
          aritu sebelum cuti sekolah bulan 3, kawan aku ade yang pergi umrah. dia kata siapa2 yang nak pesan, tulislah pesanan. so dengan berkobar-kobar aku tulis segala yang aku inginkan. jodoh aku, hidup aku, famili aku, macam2 lah. dan dia kata dia dah doakan untuk aku dan mr.F
          aku tak tahu lah, mungkin berkat doa dia, hati aku pada dia semakin mekar. semakin hari semakin sayang. semakin tak sabar nak jumpa. perasaan rindu tu tak dapat digambarkan. bagai nak pecah dada menahan rindu pada si dia. lagi-lagi memikirkan 3 minggu lagi dia akan turun ke muar lagi. baik kan dia? terharu rasa dia sanggup menempuh perjalanan 4 jam untuk datang menemui aku. dia datang untuk temankan aku drive kete balik kampung nanti. aku nak belajar drive dr muar - kg.
          update dari senarai barang hantaran, alhamdulillah dah dapat cari baju tunang dan hantaran sampin songket untuk dia. yeay!! next mission, 

  • carpet - duit macam air..
  • cadar katil - nak beli ker? nak pakai cadar mak jer??
  • dulang hantaran - menatang nih aku masih tak terbayang nak buat design ape.. any suggestion?

Jika Saya Kata Saya Sayang, Bermakna Saya Sayang Sungguh-sungguh!!

No comments:

Post a Comment

~ cerita HaTi aku ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...